Profesionální vedení účetnictví, mzdového účetnictví, zpracování daňových přiznání, finančních reportů, zastupování na úřadech

Zastoupíme Vás na úřadech

  • Živnostenský úřad
  • Finanční úřad
  • Obchodní rejstřík
  • Energetický regulační úřad
  • Český statistický úřad
  • Celní správa
  • EKO-KOM
  • Pojišťovny, magitrát atd.

Nechte všechny starosti s úřady zmizet – oběhneme to za Vás!

Brzdí Vás běhání po úřadech ve Vašem podnikání? Nevyhovuje Vám otevírací doba úřadů či dlouhé fronty? Nechte všechny starosti s úřady zmizet – oběhneme to za Vás!

Zastoupíme Vás při kontrolách, vyřizování živnostenských oprávnění, při zakládání společnosti a vlastně téměř kdekoli si zamanete! Rádi také vyřídíme Vaše telefonáty a korespondenci.

Živnostenský úřad - Žádost o vydání živnostenského listu. Pomoc při zajištění podkladů pro žádost o koncesované (autodoprava, distribuce alkoholu) a vázané (řemeslné) živnosti. Hlášení změn. Nahlášení provozovny.

Finanční úřad - Zákonná přihlášení k dani. Registrace k DPH. Osobní jednání s finančním úřadem. Zastupování při kontrole finančního úřadu. Poskytnutí prostor při kontrole. Žádost o bez dlužnost.

Obchodní rejstřík - Založení/změna PO. Příprava podkladů ke vzniku či změně PO. Osobní doprovod našeho pracovníka - banka, ověření podpisů. Zajištění sídla pro obchodní korporaci. Podání na soud. Zastupování u soudu v rámci doplnění, převzetí rozhodnutí či výpisu.

Energetický regulační úřad - Registrace k obchodování s plynem. Registrace k obchodování s elektřinou. oční reporty.

Český statistický úřad - Výkazy ČSÚ.

Celní správa - Registrace EORI.

EKO-KOM - Registrace.

Komunikace s ostatními institucemi - Pojišťovny, magistrát atd..

Těšíme se na budoucí spolupráci s Vámi!

Zastupování na úřadech - ceník

Měsíční správa Datové schránky

paušál

Zastupování na úřadech, výkazy ČSÚ

750,- Kč/hod

Inventarizace, převzetí účetnictví

750,- Kč/hod

Účetní a daňové poradenství

750,- Kč/hod

Při hodinové sazbě je účtována každá  započatá půlhodina. Ceny jsou  bez DPH.
Uvedené ceny se mohou lišit dle náročnosti a počtu početních operaci a individuální domluvy s klientem.
Jeden účetní zápis = 1 faktura, 1paragon, 1 položka bankovního výpisu, 1 interní doklad.
Za expresní zpracování jakýchkoli dat si můžeme účtovat % navýšení po domluvě s klientem.

Máte zájem o zastupovíní na úřadech ? Napište si o nezávaznou poptávku nebo rovnou zavolejte na telefon  721 791 421 .

S klienty uzavíráme smlouvu o vedení účetnictví či jiné dohodnuté službě, ve které garantujeme trvání dohodnutých cen vč. dohodnutých slev. V případě, že s námi uzavřete smlouvu na rok a déle, máte možnost vybírat z řady benefitů, jakými jsou např. vedení účetnictví po dobu 1 měsíce zdarma, sleva 10% na vybrané /služba navíc. Informativní schůzku lze domluvit telefonicky, emailem, případně pro ty, kdož nemají času nazbyt, také prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Ozveme se Vám zpět jakmile to bude možné!

Kontakty